Page 103 - ESK Stratejik Plan
P. 103
Amaç 7- Kurumsal itibar ve imajın yönetilmesi
1952 yılından bu yana et ve et ürünleri sektöründe faaliyet gösteren Kurumumuz, ülkemizin köklü ve itibarı yüksek öncü bir
kuruluşudur. Sektördeki tecrübesi ve güvenilirliği ile toplumun et ve süt ürünlerine yönelik ihtiyaçlarının karşılanmasında
haklı bir yer edinmiştir. ESK’nın bu özelliğinin korunması ve geliştirilmesi, kurumsal itibar ve imajın yönetilmesine bağlıdır.
Kurumsal itibar ve imajın yönetilesine yönelik; “Paydaşlar İle İş Birliği ve İletişimin Güçlendirilmesi”, “Ürün ve Hizmet Değerinin
Artırılması” hedefleri ve bu hedeflere ulaşmak için toplam 8 faaliyet ve bu faaliyetlere ilişkin performans göstergeleri
belirlenerek Tablo 49‘da gösterilmiştir.
Tablo 49: Kurumsal İtibar ve İmajın Yönetilmesi
Stratejik Alan 3 KURUMSAL YAPININ GÜÇLENDİRİLMESİ
Stratejik Amaç 7 Kurumsal İtibar ve İmajın Yönetilmesi
Stratejik Hedef 7.1 Paydaşlar İle İş Birliği ve İletişimin Performans Göstergesi Sorumlu Birim
Güçlendirilmesi
Faaliyet 7.1.1 Besici veri tabanını geliştirmek. Tamamlanma Oranı Bilgi İşlem Dairesi
Başkanlığı
Faaliyet 7.1.2 Paydaşların fikirlerinin değerlendirilmesi ve bu Paydaş analiz ve Tüm Birimler
Faaliyet 7.1.3 fikirlerden yararlanılmasını sağlamak. değerlendirme rapor sayısı
Faaliyet 7.1.4
Faaliyet 7.1.5 Web sayfası yoluyla sektörel bilgi paylaşımını Yayınlanan bülten/Rapor/ Piyasa İzleme ve
artırmak. Haber sayısı Değerlendirme Dairesi
Başkanlığı
Tanıtım ve kurum kültürüne katkısı nedeniyle Tamamlanma Oranı
kurumsal kimlik çalışmalarını yapmak. Strateji Geliştirme Dairesi
Başkanlığı
Kurumsal halkla ilişkiler ve tanıtım
faaliyetlerini artırmak. Yapılan tanıtım faaliyeti sayısı Strateji Geliştirme Dairesi
Başkanlığı
Stratejik Alan 3 KURUMSAL YAPININ GÜÇLENDİRİLMESİ
Stratejik Amaç 7 Kurumsal İtibar ve İmajın Yönetilmesi
Stratejik Hedef 7.2 Ürün ve Hizmet Değerinin Artırılması Performans Göstergesi Sorumlu Birim
Faaliyet 7.2.1 Müşteri bağlılığını artırmaya yönelik projeler Proje sayısı Ticaret ve Pazarlama
Faaliyet 7.2.2 yapmak. Dairesi Başkanlığı/
Faaliyet 7.2.3 Strateji Geliştirme Dairesi
Başkanlığı
Müşteri memnuniyetini izlemek. Müşteri memnuniyeti ölçüm Ticaret ve Pazarlama
sayısı Dairesi Başkanlığı/
Strateji Geliştirme Dairesi
Başkanlığı
Gıda Güvenliği Yönetim Sisteminin Kombina sayısı Alım ve Üretim Dairesi
uygulanacağı kombina sayısını artırmak. Başkanlığı
ET VE SÜT KURUMU 2015 · 2019 STRATEJİK PLAN 98