Page 103 - ESK Stratejik Plan
P. 103

Amaç 7- Kurumsal itibar ve imajın yönetilmesi

1952 yılından bu yana et ve et ürünleri sektöründe faaliyet gösteren Kurumumuz, ülkemizin köklü ve itibarı yüksek öncü bir
kuruluşudur. Sektördeki tecrübesi ve güvenilirliği ile toplumun et ve süt ürünlerine yönelik ihtiyaçlarının karşılanmasında
haklı bir yer edinmiştir. ESK’nın bu özelliğinin korunması ve geliştirilmesi, kurumsal itibar ve imajın yönetilmesine bağlıdır.

Kurumsal itibar ve imajın yönetilesine yönelik; “Paydaşlar İle İş Birliği ve İletişimin Güçlendirilmesi”, “Ürün ve Hizmet Değerinin
Artırılması” hedefleri ve bu hedeflere ulaşmak için toplam 8 faaliyet ve bu faaliyetlere ilişkin performans göstergeleri
belirlenerek Tablo 49‘da gösterilmiştir.

Tablo 49: Kurumsal İtibar ve İmajın Yönetilmesi

 Stratejik Alan 3 KURUMSAL YAPININ GÜÇLENDİRİLMESİ

Stratejik Amaç 7     Kurumsal İtibar ve İmajın Yönetilmesi

Stratejik Hedef 7.1  Paydaşlar İle İş Birliği ve İletişimin          Performans Göstergesi             Sorumlu Birim
                     Güçlendirilmesi

Faaliyet 7.1.1       Besici veri tabanını geliştirmek.               Tamamlanma Oranı                  Bilgi İşlem Dairesi
                                                                                                       Başkanlığı

Faaliyet 7.1.2       Paydaşların fikirlerinin değerlendirilmesi ve bu Paydaş analiz ve                 Tüm Birimler

Faaliyet 7.1.3       fikirlerden yararlanılmasını sağlamak.          değerlendirme rapor sayısı
Faaliyet 7.1.4
Faaliyet 7.1.5       Web sayfası yoluyla sektörel bilgi paylaşımını  Yayınlanan bülten/Rapor/          Piyasa İzleme ve
                     artırmak.                                       Haber sayısı                      Değerlendirme Dairesi
                                                                                                       Başkanlığı
                     Tanıtım ve kurum kültürüne katkısı nedeniyle    Tamamlanma Oranı
                     kurumsal kimlik çalışmalarını yapmak.                                             Strateji Geliştirme Dairesi
                                                                                                       Başkanlığı
                     Kurumsal halkla ilişkiler ve tanıtım
                     faaliyetlerini artırmak.                        Yapılan tanıtım faaliyeti sayısı  Strateji Geliştirme Dairesi
                                                                                                       Başkanlığı

Stratejik Alan 3     KURUMSAL YAPININ GÜÇLENDİRİLMESİ
Stratejik Amaç 7     Kurumsal İtibar ve İmajın Yönetilmesi

Stratejik Hedef 7.2  Ürün ve Hizmet Değerinin Artırılması            Performans Göstergesi             Sorumlu Birim

Faaliyet 7.2.1       Müşteri bağlılığını artırmaya yönelik projeler  Proje sayısı                      Ticaret ve Pazarlama
Faaliyet 7.2.2       yapmak.                                                                           Dairesi Başkanlığı/
Faaliyet 7.2.3                                                                                         Strateji Geliştirme Dairesi
                                                                                                       Başkanlığı

                     Müşteri memnuniyetini izlemek.                  Müşteri memnuniyeti ölçüm         Ticaret ve Pazarlama
                                                                     sayısı                            Dairesi Başkanlığı/
                                                                                                       Strateji Geliştirme Dairesi
                                                                                                       Başkanlığı

                     Gıda Güvenliği Yönetim Sisteminin               Kombina sayısı                    Alım ve Üretim Dairesi
                     uygulanacağı kombina sayısını artırmak.                                           Başkanlığı

                                                                     ET VE SÜT KURUMU 2015 · 2019 STRATEJİK PLAN                     98
   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108