Page 47 - ESK Stratejik Plan
P. 47

Üretici Birlikleri        DP x                                    Çıkarlarını gözet,
                                                                  Çalışmalarına dahil et
Ürün Konseyleri           DP x       
                                                                  Çıkarlarını gözet,
Özel Kombinalar (Dış      DP        x                             Çalışmalarına dahil et
Kesimler)
Soğuk Hava Deposu         DP          x                          İzle
Kiralanan Firmalar
Sendikalar ve             DP x                                   İzle
Konfederasyonlar          DP x       
Laboratuvarlar            DP x                                   İzle
Bankalar                  DP x       
Yazılı ve Görsel Medya    DP        x                            Birlikte çalış
Araç Kiralama Şirketleri  DP        x                            Birlikte çalış
Parçalama Hizmeti Alınan   Y       x                             İzle
Firmalar                                                         İzle
Toplum
                                                                 İzle

                                                                 İzle

İki ayrı paydaş analizi tek tabloda yorumlanmıştır. “Birlikte Çalış” hukuki olarak ve yasal düzenlemeler çerçevesinde
çalıştığı kurumları temsil eder. “Çıkarları gözet, çalışmalara dâhil et” karşılıklı yarar olan kurumlardır.

1.4.2. Paydaşların Görüşlerinin Alınması ve Değerlendirilmesi

Paydaş Analizinde yüz yüze görüşme yapmadan grup üyelerinden bir konu hakkındaki düşüncelerinin önceden
yazılı olarak istendiği nominal gruplama tekniği uygulanmıştır. Et ve Süt Kurumu olarak müşteri memnuniyetini
ölçmek, kalite ve beğenilirliği tespit etmek, olabilecek müşteri mağduriyetlerini gidermek, ürün çeşitliliğine karar
vermek gibi amaçlarla anketler yapılmaktadır. Bu yönde hazırlanan birkaç çeşit anket formları satış mağazaları ile
diğer satış yapılan kurum ve kuruluşlara periyodik zaman dilimlerinde dağıtılmaktadır. Buradan çıkan sonuçlara
göre; üretim kalitesini ve verilen hizmeti en üst düzeylere taşıma hedeflerine ulaşabilme yönünde, hijyen, ambalaj,
depolama, nakliye, fiyatlandırma, ürün çeşitliliği, çalışan personelin kıyafeti, temizliği vb. konuların değerlendirilerek
ürün sunum ve çeşitli pazarlama sistemleriyle ilgili gerekli sağlıklı kararların alınması sağlanmaktadır.

                                                               ET VE SÜT KURUMU 2015 · 2019 STRATEJİK PLAN                  42
   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52